کیفیت
نمایندگی مجازبوتان
تعمیرات تخصصیی کلیه لوازم گازسوز

بوتان

 

پیشرو در ایران


بوتان در حال حاضر همگام با نیاز مشتریان، مدل‌های متنوعی از آبگرمکن دیواری، پکیج شوفاژدیواری و رادیاتور آلومینیومی را تولید و عرضه می‌کند. بــاور مشتری‌گرایی، دیدگاه برنامه‌محور و استمرار بهره‌گیـــری از آخریــن فن‌آوری‌های دنیا، موجب شده تا با گذشت 58 سال از زمان تاسیس، رشد بوتان همچنان با شتابی فزاینده ادامه داشته باشد. به طوری که کماکان بهترین‌های دنیا را برای فراهم نمودن رفاه خانواده‌ها عرضه می‌کند و محصولاتش در حال حاضر مورد استفاده بیش از 10,000,000 خانواده ایرانی است.


از آنجایی که برای فراهم نمودن آسایش خانواده‌ها علاوه بر عرضه محصول مرغوب، ارائه خدمات مطمئن و مستمر به مشتریان نیز ضرورت دارد، بوتان امروز با بهره‌گیری از تجربیات نیم قرن خدمات‌رسانی به مشتریان، گسترده‌ترین شبکه خدمات‌رسانی را در ایران تجهیز نموده تا مشتریان با آسودگی خاطر از محصولات بوتان و در شرایط ایمن استفاده نمایند

 

کیفیت

 

رعایت الزامات مربوط به کیفیت در محصولات و خدمات، یکی از مهمترین اصول در شرکتهای پیشرو می‌باشد. تولید محصولات پیشرفته توسط بوتان و بهبود سرویس‌دهی به مشتریان طی سالهای متمادی، همواره موجب افزایش سطح انتظارات آنها بوده است؛ زیرا بر این باوریم که باید نیازهای مشتریان خود را بشناسیم و همیشه به دنبال یافتن شیوه‌های جدید در جهت برآورده کردن آنها باشیم. اعتقاد داریم افزایش سطح انتظارات مشتریان علاوه بر رفاه بیشتر ایشان همواره موجب اعتلا و پویایی بیشتر صنعت کشورمان نیز می‌باشد. تعریف شفاف کیفیت و انسجام آن با نیازها و انتظارات مشتریان، همواره از جمله موجبات رشد و تعالی مستمر شرکت بوتان بوده است. در بوتان خود را متعهد می‌دانیم تا در قبال هزینه‌ای که مشتری تقبل می‌کند محصول و خدماتی با ارزش بالا ارائه دهیم.

 

به این ترتیب کیفیت‌گرایی در بوتان با ارائه محصول با کیفیت، خدمات مستمر و مطمئن و در نتیجه ایجاد ارزش برای مشتری متجلی می‌گردد؛ به گونه‌ای که از دید مشتریان، محصولات و خدمات بوتان همواره ارزنده بوده و می‌باشد.

 

فعالیتهای اجتماعی

 

گروه صنعتی بوتان در حاشیه رسیدن به اهداف اصلی خود و به منظور برداشتن گامی موثر در جهت کمک به همنوعان، بعنوان پشتیبان "موسسه بنیاد نیکوکاری مهر تهران" نیز نقش موثر و حمایت کننده ای ایفا نموده است. این بنیاد که به همت موسسین مجموعه بوتان در سال 1378 کار خود را آغاز نموده است، با بکارگیری نیروهای متخصص و داوطلب به روش های مختلف در راستای اهداف خود گام برمیداردو تاکنون موفق به تهیه ابزار کار برای صدها زن سرپرست خانوار و کمک به دانشجویان شده است.

کمک های گروه صنعتی بوتان اعم از مالی و خدماتی در مواقع مورد نیاز، درجهت گسترش فعالیت این موسسه و رسیدن به اهداف زیر بوده است:

  • یاری زنان به منظور کمک به بهبود وضعیت خانواده
  • اعطای وام به زنان سرپرست خانواده
  • تهیه ابزار کار برای زنان سرپرست خانوار
  • اعطای کمک هزینه به دانشجویان دختر در دانشگاههای سراسری

 
نیروی انسانی

 

یکی از کلیدی‌ترین وجوه تمایز سازمانها، سرمایه انسانی آنهاست و به همین دلیل، علم مدیریت توسعه منابع انسانی، سالیان زیادی است که بر ایجاد بسترهای مورد نیاز برای بالفعل شدن توان بالقوه پرسنل سازمانها تاکید دارد و برترین شرکتهای تراز جهانی نیز با وجود کسب موفقیتهای بسیار در این زمینه، همچنان مجدانه در این امر تلاش بیشتر دارند.جایگاه کنونی شرکت صنعتی بوتان به عنوان تولید‌کننده‌ای دیرپا، نتیجه تلاش مداوم و مستمر بیش از 2000 همکار متعهد است که همگی در کنار یکدیگر در تیمی با اهداف مشترک مشغول فعالیت هستند.


بوتان، تیم همکاران را سرمایه‌ای ارزشمند تلقی نموده و دستاوردهای خود را مگر با همت همکارانی همسو و کارآمد ممکن نمی‌داند؛ مدیران و کارکنانی که در محیطی صمیمی و پویا، دوشادوش یکدیگر در جهت چشم‌انداز شرکت گام برمی‌دارند، تامین‌کنندگانی که با تعهد به کیفیت مواد و قطعات، شرکت را در عرضه مرغوبترین کالا به مشتری یاری می‌دهند، نمایندگان وفاداری که تشکیل‌دهنده بزرگترین شبکه توزیع و فروش در ایران هستند و سرویسکارانی که در خدمت به مشتریان بوتان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنند. و نقطه آغاز همسویی تمامی این حلقه‌ها، باور به ماموریت و تعهد به ارزشهای شرکت است که ریشه‌اش را در همان گامهای نخستین تاسیس شرکت می‌توان یافت.

 

محیط زیست

 

شروع فعالیت بوتان در سال 1332، با هدف حفظ و استفاده صحیح از منابع ملی در کنار تامین آسایش خانواده‌ها همراه بود، به گونه‌ای که برای کاهش مصرف منابع رایج آن زمان همچون زغال و نفت و جایگزین نمودن آن با سوخت تمیز و فراوان گاز، اولین گام را در کشور برداشت.در همین راستا در طول بیش از نیم قرن فعالیت، همواره دیدگاه مسئولانه در قبال منافع کلان جامعه از جمله محیط زیست، در فعالیتهای بوتان نمود عینی داشته است که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌گردد:
  • بنیان‌گذاری استفاده از سوخت تمیز گاز در ایران به جای سوختهای آلاینده‌ای همچون نفت و گازوییل
  • بیش از نیم قرن فرهنگ‌سازی به منظور ترویج استفاده از سوخت گاز
  • دریافت لوح صنعت سبز
  • انتقال کارخانه و خطوط تولید از محدوده شهر تهران به شهرک صنعتی کاوه
  • تولید محصولات با بیشترین راندمان، بالاترین رده انرژی و کمترین مصرف سوخت
  • ترویج فرهنگ استفاده از آبگرمکن دیواری به جای آبگرمکن مخزن‌دار با مصرف و آلایندگی کمتر
  • ترویج فرهنگ استفاده از پکیج شوفاژدیواری به جای موتورخانه مرکزی با مصرف و آلایندگی کمتر
  • تنها تولیدکننده رادیاتور آلومینیومی بدون استفاده از ماده سرطان‌زا و آلاینده آزبست



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





یک شنبه 17 دی 1391برچسب:بوتان, :: 17:37 :: نويسنده : حمیدطاهری

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نمایندگی مجازبوتان و آدرس butane.gorop.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: